Presentatie

Consumeren


De markt is continu in beweging en de hedendaagse klanten ‘consumeren’. In ons tuincentrum wordt er elke dag aan gewerkt om die aansluiting te krijgen met de klant.

Het is van belang om scherp te blijven en optimaal in te spelen met producten en presentaties in de winkel.

Dit vraagt zorgvuldigheid, aandacht met een kritische blik.

Tuincentrum Thiels in Booischot (België) kan ons hier alles van vertellen.  Werner stapt elke dag in de winkel om de indeling bij te werken en voorraad bij te houden.

Werner ziet het als meerwaarde dat  VLOT BV met regelmaat de winkel bezoekt, èn een (kritisch) advies in de winkel geeft over presentatiemogelijkheden, hierbij staat Werner ook open voor vernieuwing.

Impulsartikelen zijn medebepalend voor de omzet en geven een goede afwisseling in het totaal- aanbod voor de consument. De plaats en manier van presenteren in de winkel is daarom de kunst.

In overleg met VLOT BV heeft deze winkel een prachtig concept in het impulsaanbod. Door de regelmatige bezoeken van de vertegenwoordigers van VLOT BV  èn de aandacht die er aan de presentaties wordt geschonken is de klant geprikkeld om extra aankopen te doen.

De schappen met producten worden netjes en aansprekend aangevuld. Hiermee ontzorgt  VLOT BV de klant zodat deze zich met andere aspecten in het bedrijf kan bezig houden.

Tuincentrum Thiels

Booischot (België)

https://www.tuincentrumthiels.be/